kim1110

Alla inlägg under april 2012

Av zoz01 - 30 april 2012 14:31

Hallu detta är veckans kompis!! Ni bara måste bli vän med henne!!  


 


Ops.    Det ska stå vi har verkligen motsatt!! me men sånt händer!!


Iallafall hejdåh


 


Av zoz01 - 30 april 2012 12:51

Detta är vad som händer just nu!! Och som ni ser är det rätt tråkigt titta skälva!!  


Nt en enda händelse!!!! Nåja vad ska jag göra nu? Jag tror jag ska kolla in tea´s blogg... Ja det ska jag

tjah då / hejdåh


 




Av zoz01 - 30 april 2012 12:36

Godmorgon!!!!


Hej tänkte bara berätta om något stort eller rättaresagt någon speciell!!  

Hon har en egen blogg som jag följer och är en shiiit bra vän. hon är bara så shysst. vill att ni vet om det!! hon heter tea22på msp, utan hjärtan

p.s om du läser det här tea så vill jag bara att du ska veta att du är en sååå shysst kompis och jag älskar din blogg.

till er andra ni bara måste kolla in hennes blogg den heter : http://teamsp.bloggplatsen.se


detta är tea22 på msp  


 


det var nog allt för idag!! tjah då / hejdåh p.s glöm nt att kolla in hennes blogg!!


 

Av zoz01 - 29 april 2012 19:56

Hejsan idag har jag varit och dansat   på en uppvisning i 12 timmar.   Sååå jobbigt men också sååå roligt       Drf har jag nt hunnit med så många inlägg men istället bjuder jag på en av mina favis låtar. Lyssnah på den   och du kommer ockjså bli fast jag lovar!! tjah då // hejdåh


Av zoz01 - 28 april 2012 19:15

Håller på med en ny header just nu och dessutom har jag gjort en ny hejdå skylt.   

Men jag hinner nt med mer inlägg idah  Så hejdå

Och kolla gärna in min nya header snart här kommer den nya hejdåskylten      


 

Av zoz01 - 28 april 2012 10:41


Detta är dagens video klipp. Den är såååååååå bra.   Har en kompis som också älskar denna låten och lyssnarpå den hela tiden. Godmorgon och ha en trevlig lyssning eller vad det nu heter

hejdåh    



 






Av zoz01 - 26 april 2012 15:42

  




Detta är veckans dröm look. Alltså så som jag skulle velat se ut om jag var vip. Jag väljer ut nya kläder som e vip från veckans tema sen Tar jag en bid och lägger upp.

Tack så mkt. Det var allt för idag


 






Av zoz01 - 26 april 2012 15:37

  



Presentation


Hej jag är en 14 årig trångsundstjej. Denna blogg kommer handla mest om mitt ow! liv. Kanske om mitt irl liv också men lovar inget

Prata med datorn

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Vad är eran favorit sak i bloggen?
 Inget jag hatar allt
 Vet nt
 ALLT
 Serier/roliga skämten
 Skvallret
 Alla bilder
 Videorna
 Ditt msp liv
 Fusken
 Dina header

Ta hand om mig!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Skriv precis vad du vill!!

Tidigare år

Puss på er

       

tack till alla er som läser min blogg. puss puss puss från mig  

 

//kim1110

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

zoz01

Cute Onion Club - Onion Head

Ovido - Quiz & Flashcards