kim1110

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av zoz01 - 1 maj 2012 20:18

Tjooobre


Hallöj alla sköna människor!  !! Idag har det varit jättefint väder ute och min familj har precis skaffat en pol!! Sååå roligt   men mkt jobb!!!   jag har kankse bara gjort typ 1/10 del av allt arbete nej föresten mindre och jag hållit på hela dagen!!

Nu ska vi nt prata om mig men ni förstår detta påverkar min bloggning!

Jag har nt hunnit med nån bloggning idag men ska försöka imorrn!! o.b.s föresten imorrn ska jag äntligen hämta nästa del i true blood död i andras ögon. Har väntat såå länge men men jag ska försöka hinna!!

Fast efftersom jag klantat mig igen så kommer ännu en sak jag brukar ge er när jag klantar mig!!  Så här är en bra video!! Ganska sorlig



   Hejdåh  


 




Presentation


Hej jag är en 14 årig trångsundstjej. Denna blogg kommer handla mest om mitt ow! liv. Kanske om mitt irl liv också men lovar inget

Prata med datorn

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Vad är eran favorit sak i bloggen?
 Inget jag hatar allt
 Vet nt
 ALLT
 Serier/roliga skämten
 Skvallret
 Alla bilder
 Videorna
 Ditt msp liv
 Fusken
 Dina header

Ta hand om mig!!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Skriv precis vad du vill!!

Tidigare år

Puss på er

       

tack till alla er som läser min blogg. puss puss puss från mig  

 

//kim1110

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

zoz01

Cute Onion Club - Onion Head

Ovido - Quiz & Flashcards